středa 21. června 2017

....hláška dne....NESLYŠÍM!!!

...hláška dne...vybírám si cosi v obchodě a u pokladny se ptám prodavačky na cenu, která není nikde uvedena....ona se ke mně nakloní a říká...NESLYŠÍM!...tak trochu zvednu hlas...NESLYŠÍM!...zvednu ještě víc hlas...NESLYŠÍM!!!...já poměrně málokdy křičím a tak je mi to už nepříjemné, ale ještě trochu zvednu hlas s otázkou na cenu, i když si už připadám jako pitomec, co ho zajímá tak bezvýznamná záležitost jako je cena něčeho, co jste ještě nikdy nekupovali...a omluvně tedy raději hlesnu - Asi mluvím moc potichu......a ona se ode mne odtáhne....úplně nevěřícně na mne hledí s takovým tím výrazem absolutní nechápavosti, sekundičku si mne měří a pak řekne...VŽDYŤ VÁM CELOU DOBU ŘÍKÁM,ŽE MÁM NASLOUCHADLO........................................................aha...........


Žádné komentáře:

Okomentovat