úterý 3. května 2016

Felixi?




Nad ránem, okolo 4.hodiny jsem se vrátila z Ostravy.
Víc, jak 1000km jsem odřídila a rozhodně v " rekordním čase ", na pekelný zpola zatarasený D1.
Z toho poslední čtyři hodiny v noci.
V Ostravě přednáška prof. S.Grofa o revizi psychiatrie, psychologie a psychoterapie a změně paradigmatu současnosti, Krása a náročný na soustředění, když člověk chce všechno pochopit a nic důležítýho mu neuteklo.
Usnula jsem okolo 5.hodiny.
A tak ráno v půl sedmý, když Matouš do postele ke mně přinesl tuhle knížečku, jsem prožívala cosi jako kómatický stav. Opravdu jsem nemohla udržet otevřený oči.
Matouš (3 ) mi šeptá -
Mambo, jak tikají hodiny?
Vytáhla jsem nohu zpod deky. Spím na břiše, a pokrčila ji nahoru a začala s ní bimbat sem a tam Tik, TAk, Tik,TAK.
Chvíle ticha a zřejmého rozjímání na straně toho hošíčka a pak -
Ahaaa, a proč se tedy říká, že mají hodiny ručičky?
Žádalo to odpověď, tak jsem zbytkovým intelektem opáčila -
Protože UKAZUJOU, jaký je ČAS.
Ticho. Hlava pracuje -
Neukazujou, ukazujou jen na ty číslička. Mají nožičky, Mambo, dívej, vždyť běhají pořád dokola.
Spokojeně se pousmívám a vím, že mě pozoruje.
Pak si vedle mě lehnul na polštář a zvednul svoje ručičky a povídá-
Mám hezky barevný ruce.
Hned mi blikla představa, čím si je asi protentokrát stihnul pomalovat, jak Indián.
Mrknu na ty ručičky, co si prohlížel vztyčený nad hlavou a jsou čisťounký a růžočoučký. Povídám -
Hezky . takový růžový a bílý.
Ne, Mambo, dívej se pořádně, mám je zlatý.
Překulila jsem se na záda a taky zvedla ruce.
A já? Jak barevný je mám já?
Dotknul se mě a povídá -
Taky zlatý, přece.

Inu, je to tady.

Změna paradigmatu doby.

Emotikona smile
ČAS běží pořád DOKOLA, a když se nás dotknou zlatý ručičky našich dětí, i ty naše mužou vyzařovat zlatý světlo.
MÁME ZLATÝ RUCE.


Tak, to by do začátku stačilo,za mne.
Homeopaticky je zlato - Aurum Metallicum -  esencí ZODPOVĚDNOSTI.


Žádné komentáře:

Okomentovat