sobota 26. května 2018

Když jde o krmení

Když jde o krmení.... 26.5.2014

Zjistila jsem, že do člověka se toho vejde nepřeberně a nakrmit ho je možné prakticky čímkoliv.
Podle sebe vím, že strávit se dá nakonec snad skoro všechno.Život zničující informace o zdravé stravě, po kterých se může dočista zmagořit, zpitomět a zblbnout, HOT LOVE, co se nekoná a nebo dobře maskovaná depresivní " uvařená žába" v podobě ostravské klobásy.
V cukrárně Hájek a Hájek...na stěně visí pestrá slaďoučká nabídka zmrzlinových pohárů... jen se sliny sbíhají...cukrárnu navštěvujeme pravidelně...skoro rituál...zastavíme se tam vždycky cestou jen tak... oáza v plutí obyčejným životem...
Já: Dáme si HOT LOVE? ( cítím se natěšeně a usmívám se)
On: Co to je?( cítí se zaskočeně a napřímí se)
Já: Vanilková zmrzlina politá horkými malinami.
On: Já nikdy nekombinuji mléčné výrobky s ovocem. A už vůbec ne s uvařeným. To není zdravé.( cítí se dotčeně a důležitě)
Já:( směrem k obsluze)
Jednou HOT LOVE a bezkofeinové laté macchiato (cítím se uvolněně)
On: Presso a vanilkovou zmrzlinu do poháru.(cítí se uvolněně)
Za dvě hodiny doma zírám do mrazáku, abych připravila malou večeři a vypadne na mne sáček s asi 50ti tvarohovými knedlíky s malinami a borůvkami.
Já: Tys koupil tvarohové knedlíky s ovocem ?( cítím se trochu překvapeně)
On: No, ty já mám ze všeho nejraději. S kysanou smetanou! Ohřeješ je?
( cítí se natěšeně)
Mlčím.
ÓM.
Zavírám pomalu mrazák, zapaluji si hřebíčkovou cigaretu s obsahem nikotinu 1mg v jedné cigaretě a odcházím do zahrady zpříjemnit si podvečer.... 
A v jeden moment bytostně zatoužím být tou trávou, zvlněnou podvečerním vánkem a nebo tichým prozpěvováním serenád ptačích samečků, zatímco jejich samičky spokojeně zahřívají hnízdečka.
Myslím na to, že splynout s proudem života je snad možné...
...JEDINĚ V DIVOKOSTI PŘÍRODY...

Z otevřených dveří pidikuchyně zaslechnu šramocení kastrolů a po posledním šluku těsně u filtru se vracím smířená.
Na dně kastrolu plavou tři, ve vlastní štávě povařené ostravské klobásy....inu dnešek je dnem HOT LOVE...
Hezký večer....

Žádné komentáře:

Okomentovat