sobota 21. října 2017

Keep smiling aneb v tento den před dvěma lety

...hups po ránu
se Šimonem (17, Vodnář) na krev a na streptest, protože ten kašel, co s ním lomcuje už asi druhej možná třetí týden se mi moc nezdá.
Inu škola začala - dost dusno!
Čekám venku v autě a synek se vrátí nějakej napruženej.
Co je? ...
Sere mě, doktorka!
Jak to ?
No, kde prej mám ten rentgen, na kterej mi včera dala doporučení?
Povídám, že jsem nešel, protože jsi nakonec řekla, že zatím ještě ne.
A ona to začala přežvejkávat jak nějaká kráva.
Matka je snad lékařka, že chce rozhodovat o tom, co máš podstupovat za vyšetření?
No, včera jste mi to doporučení na rentgen dát nechtěla, když jsem říkal, že máma by ráda vyloučila, že to není zápal plic, kterej se nemusí doslechnout a respektovala jste to, ten její názor.
Neslíbil jsem, že půjdu hned.
Máma si nemyslí, že by ozařování rentgenem bylo nutný před krevním testem.
Významné mlčení a pak řekla:
Já jsem si přečetla, že matka je homeopat.
Já věřím v Boha - a sáhla si na křížek na krku - ale to sem tahat nebudeme.
Jsem se musel pousmát! Tomu paradoxu v promluvě a konání.
Tak jestli nevěříte v klasickou medicínu, tak sem, laskavě, nemusíte ani chodit.
A to už mě vytočilo ...A tak jsem se jí podíval někam mezi oči a klidně řekl:
Máma je podle mě asi víc psycholog a celostní terapeut než jen homeopat.
A já nevěřím v křesťanství a vlastně ani v homeopatii.
Jen jí mám vyzkoušenou.
Ale jestli vy nechcete dělat tuhle práci a normálně pomáhat, tak se na to vyserte.

Dala mi mlčky ten výsledek streptestu a se sklopenýma očima špitla:
Zítra si zavolejte na výsledky krve.
NA SHLEDANOU.


Byl fakt vytočenej.
A teď si hezky lebedí v pelechu, má na krku šálu, pije horkej čaj a chce se prospat.
A tak si to představte...imagine....
A la tralalalalá..
Za mě - " takové úplně malé nepatrné bezvýznamné vítězstvíčko " ČLOVĚKA a jeho zdravého rozumu - tedy prachobyčejný etiky -  nad mocenským pudem a tupým systémem v něčí hlavě.


A víte co?
Já nevěřím tomu, že lidi se nemění a mění se jen kulisy.
Vím, že lidi se mění...jak mávnutím čarovného proutku, když se setkají s opravdovostí reality. A je jedno jestli je tou opravdovostí názor ČLOV2KA a nebo mystérium prostoru a času.
Jen ty kulisy tady - pořád zatím dost statika.
Ve vší úctě ke klasické medicíně a jejím postupům diagnostikování.


Kéž nám všem zdraví slouží a všechny bytosti, co nejsou šťastny v práci se na ní raději vyserou.......aby mohly být šťastny a zdraví jim sloužilo.....

Žádné komentáře:

Okomentovat