sobota 27. února 2016

Klopýtnutí

...hláška dne...dovoz materiálu na chajdu, do stavebnin, ze stavebnin, na betonárku, na pilu, z betonárky, z pily, sem a tam a najednou sáhnu do kapsy a všechny klíče, který tam VŽDYCKY mám, jsou fuč...otázka letí hlavou, kde jsem je měla naposled?...na toaletě na pile, sakra, jsem si je tam položila asi na podlahu nebo na umyvadlo, krucinálfagot!...a tak jen tak nesměle pípnu směrem k  chlapíkům - stavařům, když si jasně a zřetelně uvědomuju, že na vozíku vzadu štěrk a karisítě, a co to asi bude, tady na tý uzoučký jednoproudovce, plně naložený, se otočit a mazat zpátky - Nemám klíče od chajdy, jsem je asi nejspíš nechala na hajzlíku na pile, já jsem DEBIL!..

A Michal, co šoféruje, se na mne úplně klidně podívá, usměje se a s cigaretou ledabyle přilíplou na rtu, procedí - To si neříkejte, pani, kůň má čtyři nohy a taky klopýtne.

Díky světe!
Klíče byly v kapse od kalhot a ne v obvyklý kapse, v tý od bundy...Emotikona smile....díky, světe!...Emotikona smil...klíče byly v kapse od kalhot a ne v obvyklý kapse od bundy...

Žádné komentáře:

Okomentovat