neděle 21. ledna 2018

Čistý

...hláška jednoho obyčejnýho dne....malej Matouš ( 3 ) odchází z toalety takříkajíc " středem " a jeho maminka Tereza ( 34 ) na něj volá - Ještě umýt ruce!...Matouš se otočí a opáčí - Nejdu! Nepočebuju! Plóč?...stojím na chodbě, jsem na odchodu a Tereza na mne vrhne pohled s pozdviženým obočím, jestli to slyším, protože jsme se předtím spolu bavily o jeho novým naladění, odborně prezentováno jako " dětské období vzdoru " a tak špitnu - Připomeň mu, proč!...a ona jen tak zlehounka shovívavě a s mírností, která je jí bytostně vlastní, pronese......AŤ JE MÁŠ ČISTÝ....ta věta ho zastavila, otočila, a cupity dupity, nožky v maličkých modrých ponožkách s ušatým medvídkem na každý straně hups k umyvadlu na stoupátko, aby ručičky dosáhly pod kohoutek, klik na vodovodní baterii a ruce namydlil a pod vodu s nimi, přece, aby byly ČISTÝ.....tak, si říkám, je to dobrýýýý, ten kluk má v hlavě myšlenku - Chci mít čistý ruce! a ještě jednu a tu mi řekl, než jsem stačila nazout botky a odejít,...Já mám čistý ruce....a pak mi dal pusu...Tak jo... ...to bychom měli.........a co je novýho u Vás?

201.01.20.16

Žádné komentáře:

Okomentovat